17 Mart 2016 Perşembe

ZAMAN HİÇBİR BOKUN İLACI DEĞİLDİR......

İnsan ne çabukta unutuveriyor her şeyi bi çırpıda . Kırık kalpler acıyan yürekler ne çabuk da iyileşiveriyor. Yada belki hiç iyileşmiyorda hanı iyileşmiş gibi yapıyor insan.... Sevdikleri değer verdikleri için... Bende öyle yapıyorum unutuvermiş gibi yapıyorum. Daha fazla yüreğim acımasın diye. Oysa ki her aynaya baktığımda kendimi tanıyamıyorum. Yaşlandığımdan mı yoksa yaşadığım acılardan mı bilmiyorum....
Sorguladığım bir sözdür bu ''zaman her şeyin ilacı '' sizde böyle mi düşünüyorsunuz. Bence çok saçma .... Hele kalp kırıklığının yürek acısının ilacı olduğunu hiç sanmıyorum. Yanı nasıl zamanla unutabilirim ki kırılan kalbimin açısını, vaatlerini, sözlerin tutulmamasının burukluğunu. Yada nasıl unutabilirim zamanla boynunun bükük kaldığı günleri geceleri.....
Hadi kendimden geçtim canımdan parçalarımın gözünde ki yaşı....
Zaman hiçbir bokun ilacı falan değil zaman sadece araya soğukluk girmesini sağlar başka bi ise yaramaz bence....
Ve bende soğudum mu birinden siler atarim. Ama  kinim asla soğumaz aradan ne kadar vakit geçerse geçsin alırım intikamımı .....
Allah beni iyi ki böyle yaratmış . ......
Çok sinirliyim......