26 Ağustos 2013 Pazartesi

Ağustos ayı bitenler

Merhaba arkadaşlar
Ağustos  ayın içine bitenler ile karşınızdayım . Sanırım iyi bir alış verişe çıkmam lazım :) Lafı fazla uzatmadan bitirdiklerimi anlatayım.
  1. Parfümünden bahsedeyim önce .Çok beğenerek kullandım bu parfümü DKNY - Be Delicious yeşil elma kokusu muhteşemdi.Kalıcı, hoş ve hafif bir kokusu vardı.Bitti parfüm ama şişesini elime aldığımda bile çok güzel kokuyor.Bana anneler günü hediyesiydi .Galiba bu hediye için tekrar anneler gününü beklemek zorunda kalacağım.(bu arada parfüm şişesi bayağı zadelendi oğlum sağolsun )
  2. COLGATE OPTİK BEYAZ AĞIZ ÇALKALAMA SUYU.Diş macunu ile birlikte almıştım.Macunu çabuk tükettik.Ağız çalkalama suyu yeni bitti.Ama bu ağız çalkalama suları ne muhteşem bir şeymiş yaaa.Gerçekten diş fırçalamak yarım bir işlemmiş.Ağız çalkalama suyunu kız kardeşim tavsiye etmişti ki kendisi ağız ve diş sağlığı hastanesinde çalışıyor önce çok umursamadım ama kullanmaya başlayınca çok memnun kaldım.Ağız bakımı hakkında bir yazı yazıp konu hakkındaki bilgi ve tecrübelerimi anlatmayı planlıyorum zaten. Çok detaya girmeyeyim  şimdi :)
  3.   RIMMEL LONDON EXGGERTE WATERPROF EYE DEFINER açılıp kapana bilen  göz kalemi .Beğenerek kullandığım bir ürün daha .Akmıyor,dağılmıyor ve kolay temizlenebilen bir üründü.Ama bitti maalesef . Denemek istediğim başka göz kalemleri var onun için tekrar almayacağım bir ürün.
  4. LUX TOP PAMUK makyaj çıkartmak için tonik için almıştım bu  pamukları ama sanırım bu kez yuvarlak pet halindeki pamuklardan alacağım .daha kullanışlı olduklarını düşünüyorum.
  5. AVON CARE el ve yüz kremi.El kreminden değilde yüz kreminden çok memnundum. İçinde SPF yok yani gece kremi olarak kullanıyordum.Benim yüzümde gözeneklerim çok büyük sıkılaştırmak için bu ürün zaten. Başarılı . Tekrar almayı düşüneceğim bir ürün.Ancak el kremi hakkında aynı şeyleri söyleyemeyeceğim .Bir kere yapısı çok su bazlı eline döküp kapağını kapatmaya çalıştığınızda akıp sağa sola dökülebiliyor.Zaten kapağını da hiç beğenmedim.Bence bir el kremini çantada falan çok sık taşıdığımızdan pratik olmalı.Kapağını döndür döndür aç sonra tekrar döndür döndür kapat.Zaman alıcı ve değim gibi pratik değil.Daha rahat kullanımlı  el kremlerini tercih ediyorum artık.
Ağustos ayı bitenler bu kadardı.Umarım fikirlerimi ve görüşlerimi beğenmişsinizdir.Bu ürünleri eğer sizlerde kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum.
ESEN KALIN......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder