22 Ağustos 2013 Perşembe

yeşil çay

Merhaba arkadaşlar
Ankaradan hepinize kucak dolusu sevgi ile başlamak istedim bu gün ki yazıma .
Yazın kendisini iyice hissettirdiği bu günlerde vücudumuzdaki su kaybına dakkat edin.Uzamanlar günde 1lt fazla su içmeyi öneriyor.Ben suyun yanında metabolizmamı  hızlandırmak için yeşil çay içiyorum.Günde 1 bardakta yeterli oluyor.Tadını, kokusunu ve içilimini beğenmeye bilirsiz tabii.Ama günde en az bir bardak içtiğinizde vücudunuzun hızlandığını hissediyorsunuz.
Ben aktardan aldığım taze yeşil çayın tadını yumuşatması  için içine kabuk tarçın katıp öyle hazırlıyorum.Böylece içimi daha rahat oluyor.Çayı kahveyi şekersiz içtiğim için onu da şekersiz içiyorum.Tabi siz tatlandırmak isterseniz içine balda katabilirsiniz.Yanında kuru kayısı, ceviz gibi kuruyemişlerle de tadını hafiflete bilirsiniz.
Benim yeşil çayım hazırrrrrr

Yeşil çayın münkünse yaprak halinde olanından alın.Mutlaka cam kavanozda saklayın.Rutubetten nemden ve ıslak ortamlardan uzak tutun .Tükete bileceğiniz kadar azar azar alın.Güvenmediğiniz yerlerden asla almayın.
Yeşil çayın faydaları  saymakla bitmiyor .Ama kronik bir rahatsızlığınız varsa doktorunuza sormadan tüketmeyin.
ESEN KALIN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder