19 Ağustos 2013 Pazartesi

neon renklerle makyaj

Merhaba arkadaşlar
Bildiğiniz üzere yazın gelmesiyle makyaj trendleri tamamen değişti. Sokaklarda bayanların bir çoğunun kullandığı neon renklerle makyaj yaza damgasını vurdu.Bende bu konuyu kendimce bir masaya yatırayım istedim.

İşte neon renklerle makyaj yapmanın püf noktaları yapılması ve yapılmaması gerekenler

Oldukça iddaalı olan neon renkleri kullanmak cesaret ve uyum istiyor.Ancak kullanılan makyajlarda ise son derece şık ve kendine güvenen bir şehir kadını portresi çiziyorsunuz.
Neon makyajı kullanırken şunlara mutlaka dikkat edin. Neon renklerle sakin renkleri birlikte kullanın .Böylece makyajınız hem gece hemde gündüz şık olacak . Her şeyde olduğu gibi asla aşırıya kaçmayın.Mesela farınızı neon renklerde seçtiyseniz mutlaka rujunuzu veya eyelineri sakin doğal renklerde seçin.
Neon renkleri kullanarak makyajınızı tamamlamak istiyorsanız kıyafetinizi daha sakin, düz renk ve hatlara sahip olacak şekilde seçin .Aksi halde makyaj ve kıyafet bütün olarak çok göz yoracak ve istediğiniz sonuçları elde edemeyeceksiniz.
Benim neon renklerde tercihim turuncu rujdan yana .Gözlerime sadece eyeliner sürüp,turuncu tonlarında allık , yine turuncu rujumla makyajımı tamamlıyorum.Çok turuncu ruj aradım en sonunda aradığım turuncu ruju  flormar pretty 322 buldum .Tavsiye ederim tam neon makyaj trendlerine uygun bir ruj...
Birde bu makyaj stili için söyleyeceğim son şey neon renkleri  mat tercih edin .Neon renkli makyaj görselleri için biraz araştırma yaptım bunlar umarım sizlere örnek olur.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder