1 Ocak 2015 Perşembe

YENI YIL Ve NOEL KARMAŞASI

2014 du geride bıraktığımız bu gün 1 ocak 2015 tüm karmaşası ile artık yaşanmaya başladı. O kadar çok tartışıldı. Yalan yanlış bilgilerle insanların kafası karışıp abuk zubuk (Ki benim tabirimledir) kelimelerle  konuştular ki her konuda tezlerini çürüttüğüm halde benimle tartışma cesaretini gösterdikleri için ben bile hayrete düştüm. ....

İnsanlanan Noel ve yeniyıl arasında ki farki bildikleri halde yeniyılin Hıristiyan bayramı olduğunu idda edip yılbaşı ni kutlamayacaklari ve kutlamasına " günah " olduğunu söylemleri ve bunu öyle savunmaları beni daha bi sinirlendirdi.

Sonuçta herkesin elinde akıllı telefon var. Çok süpen varsa internette hertürlü bilgi var araştır.  Yok ama kim vaktini harcayacak araştırmaya kendini  sözde hoca zanneden ukalelardan öğrendikleri yanlış ve tutarsız bilgiler varya onları doğru zannederler bide öyle savunuyorlar ki..... aklım almıyor.
En tutarsızı da " kim bir kavme benzerse oda onlardandır " (s.a.v.) hadisinin bu kadar yanlış ve çarpıtılarak o sözde hocaların işlerine geldiği gibi yorumlanması ve benim çevremdeki bazi insanların buna körü körüne inanıp bide aynı onların istediği gibi yaşaması.....  Sonuçta biz çam süsleyip , hediyeleri altına gizleyip,  noel babanın bacadan içeri girmesini bekleyip,  içki şişeleri elimizde , saat 12 vurunca havayifisekleri patlatip sabahlara kadar delice dans etmiyoruz ki onlara benziyelim. Ailecek bir araya gelip yemek yiyip hoş sohbet ediyoruz ve Hıristiyanlara benzemiş oluyoruz öylemi. ...
Kaldi ki onların noeli aralığın 25 i ......
Madem bu kadar ince düşünceniz o zaman cumartesi pazar da tatil yapmayalım . Hıristiyanların dini günleri çünki .Perşembe cuma yapalım tatil Günlerimizide .Onlara benzemeyelim.
Bu konu hakkında daha söylenecek çok söz var ama daha fazla konuşup kendimi bunaltmak istemiyorum. Bu yazımı okuyan benimle aynı fikirde olan yada olmayan herkesin yeni yılını Kutlarım .IYI YILLAR. .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder