6 Eylül 2014 Cumartesi

ÖN YARGILARIMIZ

Hepimizin hayatında bir çok şeye karşı ön yargıları olmuştur . Bende ilk duyduğumda tupperware ya karşı korkunç ön yargılı  yaklaşmıştım.

Bana bu ürünleri anlatan danışman tupperware hakkında sağlıklı plastik olduklarını , sağlık açısından bi zararı olmadığını , çevreye duyarlı , estetik ve senelerce kullanabileceğimiz ürünler olduğunu bahsetmişti.
'' Hadi beeee '' dedim ben .''Asla bu kadar parayı bi plastiğe vermem'' dedim . O zamanlar öyle düşünüyordum.
Bu düşüncelerimle uzun bir zaman tupperware ye ön yargılarımla baktım durdum.
Taki çocuklarım olana kadar .Hazır gıdaların çocuklara verilmesine çok karşıyım . Bi arayış içindeydim . Çocuklarıma sağlıklı yiyecekleri nasıl yaparım ve nasıl saklarım diye. Yine karşıma tupperware çıktı. Danışman arkadaşımla tekrar görüşüp o kadar ön yargılı olduğum tupperware den siparişlerimi verdim.  .
Şimdi yoğurdumu evde kendim mayalayıp çocuklarıma içim rahat bir şekilde yediriyor artan gıdalarımı dolapta gözlerim kapalı saklıyor ve çocuklarıma dışarı çıktığımızda güvenle su içiriyorum.
Ayrıca pet şişe israfı yapmadığımız için doğaya karşı daha saygılı olduğumu düşünüyorum.Bence sizlerin de tupperwere hakkında ön yargılarınız varsa bir kenara bırakın kendiniz ,sevdikleriniz ve doğamız için sağlıklı plastikleri kullanmaya özen gösterin .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder