2 Ağustos 2013 Cuma

yüzüm için

    Merhaba arkadaşlar
Günün blokumuzun ikinci yazısıyla karşınızdayım .....
Bu yazımda sizlere yine memnun kaldığım ve gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir üründen bahsedeceğim.
   

 Hepimizin belli yaş aralığından sonra ortak sorunumuz akne, sivilce ve siyah noktalar….
Yüzümüzü her gün yıkasak bile bazen bu sivilce belasından kurtulamıyoruz . Cildimizi temizlemek için bazı ürünler yeterli gelmiyor maalesef. Benim favorim LOREAL PERFECT CLEAN köpük jel detoks etkisi normal ve karma ciltler için.
Aldım ve eve gelir gelmez kullandım. Bence çok başarılı bi ürün. Bikere çabuk köpürüyor . Ve yüzünüzü derinlemesine temizlediğini hissettiriyor. Paketin üzerinde bide temizleme pedi var. Bu ped sayesinde kılcal damarlar harekete geçip yüzünüze bi canlılık katıyor aynı zamanda masajda yapmış oluyorsunuz . Ölü hücrelerinizden de kurtuluyorsunuz. Yıkarken yüzünüzdeki ferahlığı hissediyorsunuz zaten.Durulanması kolay. Yüzünüzü yıkadıktan sonra bebeksi bi etki yaratıyor. Sabah akşam kullanımda cildinizdeki farklılığı göreceksinizzzzzzzz.fiyatı 12.50
.Yüzümün temizlenmiş ve arınmış olduğunu hissediyorum her yıkadığımda...
Ürünün sadece kutusunu beğenmedim . Eğer pompalı bi kutusu olsa daha daha verimli olacağını düşünüyorum :) yetkililere duyurulur...
Esen kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder