31 Temmuz 2013 Çarşamba

saçlarım için


             Merhaba Arkadaşlar,
Sizlere bugün yeni kullanmaya başladığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Ama onun öncesinde saçlarımın yapısından bahsedeyim biraz. Benim saçlarım çok cansızlaştı. Zaten ince telli bir yapısı var. Kuaförüm ve boya saçlarımı iyice mahvetti. Zayıf, cansız ve kırılgan bir yapıya büründü bir kaç ayda. Eee tabi düzleştirici ve fön de var işin içinde ama yinede kuaförün rolü büyük tabii... Saçlarım için birçok ürün kullanıyorum ama en yenisini ve en favorimi sizlere de bahsedeyim dedim...

Schwarzkopt Glıss Hair Repaır ....Ambalajının üstünde anında etkili kolay tarama ve ekstra hasar onarım yazıyor ve bence de başarıyor ... Evet, çok memnun kaldım. İçinde 3 kat keratin olduğu yazıyor ve çok yıpranmış kuru saçlar içindir diyor. Görünce tam benlik dedim ve indirim vardı hemen aldım. Kullanmaya sabırsızlanıyordum ve biran evvel kullandım. Kullanmaya başladıktan sonra bu kadar memnun kalacağım aklıma gelmezdi. Saçlarım artık eskiye nazaran daha kuvvetli ve ışıldıyor... Ürün iki baz halinde yani kullanmadan önce şöyle bir çalkalamak lazım. Banyodan sonra saçlarıma 4-5 kere sıkıyorum. Saçlarım boyalı olmasına rağmen banyoda saç kremi kullanmıyorum. Ama ona rağmen saçlarım hemen açılıyor. Daha da kuvvetlendiği hissediyorum. Saçlarım ısıdan ve güneşten çok etkilenmiyor ve kırılmıyor. Bunu da fark ettim. Kokusu da mükemmel çok ağır değil saçlarımda hoş bir koku kalıyor. Birde kesinlikle saçlarımı ağırlaştırmıyor. Benim saçlarım kendinden kıvırcık ve kullandıktan sonra saçlarımın şekil alması da çok kolay oluyor. Watsons mağazasından 7.50 liraya aldım. Fiyatı da uygun bence. Bu yazıyı yazmadan kız kardeşime anlattım. Oda bu ürünün cansız ve donuk saçlar için olanından aldı.
 Ve çok memnun kaldı. Umarım sizde memnun kalır ve beğenirsiniz. Şimdilik esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder