3 Kasım 2014 Pazartesi

FACEBOOK OYUNLARI


Sosyal medyanın bu kadar önem kazandığı günümüzde belki herkesin birden fazla facebook hesabı var. Akıllı telefonların bu kadar yaygınlaşması, internetin ucuz ve ulaşılabilir olması büyük bir etken tabii.
Çeşitli amaçlar için kullanılan facebook oyun oynamak içinde bir çok kişinin tercihi. Benim içinde bağımlılık derecesinde olan facebook oyunları o kadar eğlenceli ve sürükleyici ki itiraf etmeliyim bazen Telefonumu sarja takıp saatlerce oynadığım oluyor.
En çok kızdigim şey ise facebook
sayfalarına oyun isteklerinden şikayetçi arkadaşlarım. Yani oyun oynamıyor olabilirsin hatta o zamana kadar hiç görmemiş bile olabilirsin  oyunu ama kabul et benim isteğimi de ben devam edeyim oyunuma. Yada hâlâ sorunsa senin için istekleri engelle bir daha rahatsız olma yani ne yazıyorsun ki sayfada. ...
Neyse sinirlendim yine. ....  :)
En sevdiğim oyunları sizlerde paylaşayım.
Pet Rescue saga: Beki sayfadaki kişilerin arasında en öndeyim diyebilirim. ...
Bubble safari:  facebookta bağlanmasına rağmen hâlâ geçtiğim bölümleri tekrar oynuyorum :(
Pyramid saga: bu oyun çok sürükleyici. ...
Candy crush saga: birçok kişi gibi vazgeçilmezlerden ama her oynadığımıda dişlerim ağrıyor😊
Bu oyunlar favorilerim. Birkaç görselle hatırlatayım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder