1 Eylül 2013 Pazar

Dove saç serumu hakkında

Saçlarım hakkında ne kadar çok konuştum değil mi blogta.Ama söylediğim gibi önceki yazılarımda saçlarıma özel bakımlar uyguluyorum.
Kullandığım ürünlerden birtanesi de DOVE VİTA OİL SERUM du.Bu serumu besleyici bakım serumu olarak aldım. Yaklaşık 2 ay önce falan. Kuru ve kabaran saçlar için ideal olduğu yazıyordu etiketinde.
Zaten başkada bir şey yazmıyor. Acaba dedim bu serumu kullanarak saçlarımda istediğim sonuçları alabilir miyim düşündüm.Ama sonuç tam bir hüsran oldu.
Belki benim saçlarımın yapısına ve hassasiyetine uygun değildi.Bilemiyorum ama tam bir fiyasko ile bitti bu serum macerası.
Saçlarımın diplerine uygulamadığım halde çabuk yağlanıyor saçlarım kullandığımda.Evet buklelerimi belirginleştiriyor ama kabarmasına engel değil.Bir daha almayacağım ürünler listesinde yerini aldı artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder