29 Ağustos 2013 Perşembe

I love... strawberris & milkshake lip gloss ürün incelemesi

Merhaba arkadaşlar;
Bu ürünü ilk aldığımda kokusuna vurulmuştum.Allahım bu kadar güzel mi  kokar çilek kokusu yaaa ....
Adı üstünde çilekli milkshake kokusu ,cidden alabiliyorsunuz bu kokuyu.
 Aslında pek lip gloss kullanan birisi değilimdir . Ama sırf kokusunu duyabilmek için aldım bu ürünü Bu ürünü aldığımda watsons ta I love ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası vardı.Hemen kampanyadan yararlanıp demek istediğim ürünleri almıştım.O ürünlerin arasındaydı stawberries & milkshake dudak parlatıcısı.
Aldığımda pek kullanmaya fırsatım olmadı.Zaten daha sonra fark ettim ki bence bronz tende daha hoş duruyor.Bundan dolayıdır ki tatile sakladım .Tatile gitmeme az kalan şu günlerde makyaj çantamda yanıma alacağım ürünlerden birtanesi .
Şeffaf bir rengi var benim elimdeki bu ürünün.Dudağınızın ana rengini koruyarak sadece bir parlaklık sağlıyor. Bence yoğun  buğulu göz makyajı yaptığınızda da rahatça kullanabilirsiniz.Hafif bir parlaklık verir dudaklarınıza .
Ama sanki biraz yapış yapışlık hissi veriyor. Biliyorum lip glossların genelinde bu sorunu yaşıyoruz zaman zaman.Ama sanki biraz fazla yapış yapışlık hissettim .Belki hava çok sıcak ondan :)
Sizler hangi lip glosslardan hoşlanıyor  genelde hangilerini kullanıyorsunuz merak ettim şimdi :)
Bu arada sanki resimde simli gibi çıkmış aslında ürün simli değil....
ESEN KALIN ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder