5 Eylül 2013 Perşembe

tatil için son alış verişim

Merhaba arkadaşlar ;
Bu postu yazarken aklıma geldi acaba benim gibi tatile bu kadar geç gidenleriniz var mı diye ... Evet ben bu sene epey bir geç kaldım tatil için .
Ankara da havalar soğudu. Artık hırkasız dışarıya çıkmak demek, soğuktan donmak demek olduğu şu günlerde ben tatil alış verişlerimi tamamlamak için çarşı pazar gezmek zorunda kaldım.Ama memnunum  bu durumdan sonuçta alış veriş yaptım :)
Alış veriş için son istikametlerden biri ROSSMANN dı. Gezdim dolaştım . Tüm rafları karıştırdım.Sorular sordum çalışanlara kendim için uygun ve ihtiyacım olan ürünleri seçtim bir bir. 

 İlk olarak REXONA dan bahsedeyim.Ben bu deodoranta bayılıyorum. Kullananlar vardır mutlaka .Kokusu kalıcılığı tartışılmaz .Uzun zamandır favorim olan rexonayı hemen attım sepetime.İkinci olarak da blogumda bahsetmiştim pratik topuz modeli diye orada da kullandığım danut topuz tokasını hemde 2.50 TL. ye görünce yedeklemek istedim .Birazcıkta sizlere göstermek, haberdar etmek için sepetimin içine bir çırpıda atıverdim.ESSENCE göz kalemini de yeni aldım.Daha önce ben hiç essence ürünleri kullanmamıştım . Siyah göz kalemimin bittiğini bitenler postunda bahsetmiştim. Denk gelince orada hem kullanmak için essence ürünlerini denemek için iyi bir fırsat diye düşünüp hemde tatile siyah göz kalemi olmadan gidilmez diyerek sepetimin içine attığım ürünlerden biri oldu.Son olarakta tatil güneş kremsiz olmaz güneş kremin de fazlası olmaz fikri ile SUN OZON CLASSSIC 20 faktörlü güneş kremi aldım. Bu ürün hakkında tereddütlerim vardı. Alıp almamakta kararsızlıklar yaşarken,çalışan güler yüzlü bir arkadaşla diyaloğ da buldum kendimi.Kendisinin de kullandığını, memnun kaldığını ,bu serinin ürünlerini sıkça insanların tercih ettiğini anlattı . Ben de demekten ne çıkar diyerek attım sepetime...
Bir alış verişimde eczanede oldu tabii . Oğlum için SABAMED 50 faktörlü bir güneş kremi daha aldım.Onu denizden ,kumdan, güneşin altından alamayacağımı düşünerek sprey şeklinde olanı tercih ettim.Böylece daha rahat uygulayabileceğimi düşünüyorum.Son olarakta kendime Bepanthol cilt kremi aldım. Aslında bunu tatil için değil günlük kullanım için aldım.Bazı bloglarda ve videolarda makyaj bazı olarak kullandıklarından bahseden insanları duyunca dememek istedim.Yolum eczaneye düşünce almadan çıkmayayım dedim.
Çok özlediğim tatil için hazırlıklarım yavaş yavaş tamamlıyorum.Bir sonraki yazıda görüşmek dileği ile....
ESEN KALIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder