6 Eylül 2013 Cuma

TATİL HAZIRLIĞI

Merhaba arkadaşlar;
Çok yoruldum bu gün, sabahtan beri hiç oturmadım desem yeridir yani.Bavullar, ıvırzıvırlar, onu topla, bunu ütüle offf cidden çok yoruldum.Evde hazır herkes uyurken bende tatile çıkarken son hazırlıklarımdan bahsedeyim dedim.Yanıma evden aldıklarım ve bitirip de gelmeyi planladığım ürünler.
Listemin başında resimde de gördüğünüz gibi her bayanın olmazsa olmazı saç düzleştiricim var.Markasını bilmiyorum .Kuzenim yurt dışında  getirmişti.Uzun zamandır benimle üzerindeki yazılar falan silinmiş .Ama yaydığı iyon sayesinde saçlarım kabarmıyor Bir saç düzleştiricisi hakkında ne çok şey yazdım demi.Tamam devam ediyorum:)
İkinci olarak DIADERMINE sıkılaştırıcı tonik ve yüz kremini aldım.Bahsetmiştim daha önce bu kremden uzun uzun anlatmayayım yine.Toniği ile birlikte kullanacağım tatilde ....
I LOVE lipglossumu alıyorum yanıma .Bahsetmiştim tatilde çok hoş olacağından daha önce yazdığım lipgloss yazımda.Ve onu da attım çantama...
Yine daha önce yazılarımda bahsetmiştim DOVE saç serumundan memnuniyetsizliğimi .Onu da alıyorum yanıma ki tatilde bireyeyim diye....
TAFT saç köpüğümü de aldım yanıma şahane buklelerle gezeceğim orada :)
WATSONS un temizleme pamuklarını ve AVON un makyaj temizleme sütünü de sıkıştırdım çantama
Markette gezinirken ufak bir oje buldum rengine vuruldum o anda aa aa bir baktım alıvermişim hiç farkında değilken :) Tabiki oda tatil çantamda ...
Son olarak da DALİN bebek yağından bahsedeyim .Şimdi şöyle düşünebilirsiniz 'Ne işi var şimdi onun orada ' falan gibi .Ama ne işi olduğundan bahsedeyim hemen .Bazı bloglarda ve videolarda fark ettim ki insanlar güneş yağı yerine bebe yağı tercih ediyorlar.Daha güzel sonuçlar aldıklarını , memnun kaldıklarını falan anlatmışlar bende denemek istedim .Bu ürün hakkında en kısa zamanda düşüncelerimi anlatacağım.
Yarın yolda olacağım .Bir an evvel gitmek istiyorum .Yorumlarınızı ve tatil için önerilerinizi bekliyorum :)
ESEN KALIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder