14 Temmuz 2014 Pazartesi

RAMAZAN BEREKETİ VE SOFRALARI

 Eskiden sabah kalktığımda ilk işim rimel ve rujumu sürmekti.Ama hayat telaşı, evlilik sorumluluğu , annelik , hamilelik derken ruju rimeli sürmeyi bırak , ayna karşısına geçmeye vaktim bile kalmıyor.Ki makyaj yapsam da evde bi başıma pek bir anlamı yok.İşte tamda bu yüzden ilgi alanlarım biraz değişti..Artık tabak çanak alıp güzel sofralar kurmak favorim.Yemekler yapıp ,süslü püslü sofralar kurup misafir ağırlamaya bayılıyorum.Artık ramazanda geldiğine göre gelsin güzel sofralar.....


Ailecek veya dostlarla yapılan , hoş sohbetli ,muhabbetli ,bereketli iftar sofraları, şık sunumlar ne hoş .... Ramazanda en kıymetli iftar kalabalık yapılan iftarmış.Zaten ramazanda iftar yemekleri bir başka oluyor  .
 Annem sağ olsun ilk ona gittim iftara .Hani yemeklerde bi şahaneydi... Sofrasını da ben kurdum . İşte buda fotoğrafı.
Eminim ki hepiniz lezzetli yemekler yapıyorsunuzdur .Bu güzel yemekleri şık sunumlarla taçlandırın ki hiç bir yemeğiniz kalmasın hepsi yenilsin .(işin sakası tabii)  Tecrübelerimden anladım ki göze hitap her konuda  çok önemli. Sofralarda da bu böyle .
Sofralarda bahane olup bereketli ramazanın tadını çıkarmak , muhabbetli, dualı , kıymetli bi ramazan geçirmeniz dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder