1 Eylül 2013 Pazar

bahçem benim in çekilişi varrrrr

27 Ağustos 2013 Salı

ÇEKİLİŞİM BAŞLASIN!!! :) #1

Merhaba Herkese:)
Bugün ilk ve mini çekilişimle karşınızdayım. Aslında 100 üye olduktan sonra bu çekilişi yapmayı planlamıştım, fakat dayanamadım.:) 
İlk defa böyle bir hediye etkinliği düzenlediğim için heyecanlıyım. Umarım katılım istediğim şekilde gerçekleşir diyorum ve hediyelere geçiyorum.:)

  • Flormar Facial Peel of Mask
  • Superdrug Mud Therapy Kil Maskesi
  • Demeter Vanilla Cake Batter
  • Kalyon Sararmayı Önleyici Cila
  • Essence Maskara
  • Essence Jel Eyeliner
  • Kalyon Oje
Sizin için de benim için de kolaylık olsun diye katılım formu oluşturdum. Tek yapmanız gereken aşağıdaki formu dikkatlice doldurmak. Gerekli alanların dışındaki alanları da doldurduğunuz takdirde ek hak kazanmış olacaksınız.
*********************************************************************************************

  • Çekilişi blogunda paylaşacak arkadaşlar fotoğraflı olarak paylaşırlarsa sevinirim.:) Fotoğraf için, tık tık
  • Bloglovin'den takip etmek için Facebook bağlantınızı kullanabilirsiniz.
  • Çekilişi 25 Eylül'de bitirmeyi düşünüyorum, fakat tarihte değişiklik olabilir.
  • Yurt dışına gönderim yapılmayacaktır.
  • Kargo ücreti bana aittir.

HEPİNİZE BOL ŞANS DİLİYORUM:)
 http://bahcembenim.blogspot.com
tıklayarak ulaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder