4 Eylül 2013 Çarşamba

Ve en sonunda TATİLLL

Merhaba herkese;
Evet evet en sonunda tatile gidiyorummm. .Hafta sonu plajlardayım.
.Bu hafta bayağı koşuşturmaca alış veriş falan çok yogun olacak galiba.Olsun sonunda deniz ,kum , güneş üçlüsüne kavuşacağım.:)
 Tatil için alışverişler başladı.
Bu resimde kendim için aldığım sadece iki ürün var.Anne olmak,eş olmak demek önceliklerinizi biraz değiştiriyor.
 Kendim için yine PANTENE nın şampuanını aldım.Doğal sentez serisinden .Bu şampuan hakkında saçları çabuk yağlandırdığını duymuştum.Hem bir denemek için hakkında bilgim olsun diye hemde sık kullalanacağım için tatilde pek bir sorun yaşamam diye düşünüp deneme boyunu aldım.Ve nemlendirici sadece akşamları kullanacağım için içerisinde SPF koruması olmayan DIADERMINE normal ciltler için olanı seçtim. (Kutusunu açmayı en sonunda becerince eşim benimle dalga geçti;kazıkladılar seni kocamaman paketin içine küçücük krem koymuşlar diye.)Aslında deneme boyu değil ama küçük ambalajmış eve gelince fark ettim.
Eşim için HEAD & SHOULDERS klasik bakım şampuanını seçtim .Ona büyük boy aldım anca yeter diye düşündüm.Çünkü sampuan değilde suymuş gibi kullanıyor.Ayrıca yine eşime NIVEA SUN 30 faktörlü güneş koruma sprey aldım.Sprey güneş kremlerini daha rahat kullanıyoruz.

Canım oğlum için ise ARKO NEM 50 faktör ve üzeri koruma sağlayan güneş kremi aldım. Özellikle burnu ve omuzları için seçtim bu ürünü.Ve son olarakta oğluma RAYBAN güneş gözlüğü aldım .Çok yakıştı yakışıklıma....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder