1 Eylül 2013 Pazar

1.ay ( oje çekilişi ) sonuçları

Merhaba arkadaşlar;
Ağustos ayı içinde birinci ayımızın şerefine ufak bir çekiliş düzenleme kararı almıştım .Sanki kendim kullanacak gibi en sevdiğim ve moda olan renklerde ojeler aldım.Ve çekilişimi sizlere duyurdum.

Çekilişe katılım istediğim kadar olamadı maalesef . Sadece bir izleyicim katıldı.bende ona isteği herhangi 2 ojeyi hediye etme kararı aldım .Diğer ojeleri de başka arkadaşlarıma hediye etmek için kaldırdım.
Sevgili, değerli, kıymetli izleyicim sayın  AYDAN ARGUN en kısa size attığım maile cevap verirseniz çok sevinirim .
Çekilişe katılmak isteyip de katılamayan arkadaşlar oldu Bana bir şekilde ulaştılar. Bende yakın zamanlarda bir çekiliş daha yapma kararı aldım .
Herkese sevgiler
ESEN KALIN ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder