26 Ekim 2013 Cumartesi

Lansinoh krem

Merhaba arkadaşlar;
Geçenlerde gittiğim doktor kontrolümde kapıda biraz fena oldum .Eeee kadın kadının halinden anlar sağ olsun kartını almadığıma çok pişman olduğum bir bayan halimden anladı. Kısa bir sohbetten sonra Lansinoh markasının bir temsilcisi olduğunu söyledi ve bana bana bazı testereler ve broşürler verdi.Bilgilendirmek amaçlı.Broşürleri okuduğumda bilmediğim bir çok konunun farkına vardım .Onları daha sonraki yazılarımda değineceğim.Ama bu postta özellikle Lansinoh HPA LANOLİN  kremden bahsetmek istiyorum.

Lansinoh HPA Lanolin ,üstün HPA teknolojisi ile saflaştırılmıştır. Bebeğin annesinin kokusunu almasını kesinlikle etkilemiyor. Tamamen renksiz ,kokusuz, ve tatsız.Hem bebek , hem anne için en güvenli meme ucu kremi....
  • Ağrılı ve çatlamış göğüs uçlarını rahatlatmaya ve korumaya yardımcı olur.
  • Emzirme öncesinde silinmeye gerek yoktur.Tatsız kokusuz ve renksizdir.
  • Koruyucu,kimyasal , antioksidan veya başka katkı maddeleri içermez.
  • Bebekler için güvenlidir , anneler gönül rahatlığıyla kullanabilirler.
NOT : Bu kremi ;pişik ,kaşıntı,karın çatlakları,küçük kesik ve sırıkların tedavisinde ,kuru cilt ve dudakların nemlendirmede de kullanabilirsiniz.
Son olarak ismini -kartını almayı uttuğum bu durumdan çok pişmanlık duyduğum çok şık ,hoş sohbetli yardım sever danışman arkadaşıma ayrıca teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder