18 Ekim 2013 Cuma

hoş buldum....

Merhabalar
Uzun ,evet upuzun bir aradan sonra sizlerleyim tekrar.Tatil, bayram ,hamilelik derken uzun bir ara vermek zorunda kaldım.Ama artık geldim buradayım :)
Çok güzel bir tatil yaşadım , ayrıntılı yazısı yakında geliyor .  Bayram yine koşuşturmacılı ve yoğun geçti.Geneleksel bayramlardan bir farkı olmadı tabii . Ancak bayramlar bana her zaman neşe ve coşku verir. Umarım sizler de güzel keyifli ve eğlenceli bir bayram yaşamışsınızdır.
Hamilelik sürecime gelirsek eğer :) her şey normal gidiyor . Ancak ilk ve ikinci hamilelik arasındaki farkları yeni yeni  yazıda uzun uzun anlatmayı planlıyorum.
Blogumdaki görsel değişikliği fark etmiştir sanırım ilk takipçilerim . Bence güzel oldu.Bu değişiklik için ve bana yardım ve fikirlerini esirgemeyen  arkadaşım Recep Çetiner e bir kez daha teşekkür etmek istedim .Bu arada blogumun ismini değiştirdim. Artık blog ismim Annelik,Hamilelik,Çocuk bakımı,Geziler,Makyaj malzemeleri,Son trendler oldu.Sebebini ise söyle söyleyeyim; ya yeni bir blog açacaktım hamilelik , annelik ve çocuk bakımı ile ilgili yada bu blogumda bu konulara yer vererek devam edecektim .Ben de devam etmeyi tercih ettim. Sonuç olarak da ismimizi değiştirerek devam etmeye karar verdik.
Daha faydalı bilgiler paylaşmak ,güzel yazılar yazmak ve birbirinden değerli yorumlarınızla yolumuza devam etmek üzere HOŞ BULDUM diyorum .

Siz değerli izleyicilerim ,beni gizli gizli takip eden dostlarım ve çevremdekilere ekleyen ve eklediğim arkadaşlarımla kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Desteğiniz , hoş sohbetiniz ve birbirinden değerli dostluklarınız için ayrıca teşekkür ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder