21 Ekim 2013 Pazartesi

GEZDİM GÖRDÜM

Herkese merhaba;
Uzun, keyifli, maceralı, bilgilendirici, hasret giderici ,muhteşem bir tatilin sonunda; enerji depolanmış ,yenilenmiş, yeni heyecanlar ,umutlar ve büyük bir neşe ile sizlerleyim tekrar....
Dediğim gibi; canım eşim ve oğlum, sevdiğim dostlarımla birlikte nasıl güzel bir tatil geçirdim anlatamam .... Desem de tek tek anlatmak Cennet Vatanımın gezdiğim yerlerinin bir nebze olsun aklınızda kalması, mutlaka gidip görmeliyim diye düşünmeniz için uzun uzun yazmayı tercih  ettim.
Muğla da başlayan ve İzmir de sonlanan tatilimin gezip gördüğüm yerlerini fotoğraf kareleriyle sizlere de anlatmak istedim.Tabi ki her gittiğim yerin fotoğrafı yok maalesef ama elimden geldiği kadarıyla anlatmaya başlayalım bakalım....

Muğlanın hoş ve ufak kentlerinden biri olan  Dalaman a gittik.Tabii bilenler bilir Dalaman ın denize kıyısı yok .
Ama bizde her gün başka bir sahile başka bir plaja gittik.  Gittiğimiz yerlerin arasında ; Sarsala,Ölü deniz,Katrancı,Sarı germe,Çalış plajı gibi doğalığı bozulmamış ,masmavi denizi ve ormanla iç içe , harika ötesi köşeleri gördüm.
Onlarca tatil fotoğraflarının arasından bulduğum gittiğimiz plajların  birkaç fotosu :)




Geçekten doğa harikası değil mi?(Bu fotoğrafı dağın yamacındaki viraj dolu ama seyri mükemmel olan yoldan abim olsa bu kadar değer vereceğim insan Oktay abim çekti. Bu güzelliği ölümsüzleştirdiği için çok teşekkürler...)
Gezip gördüğüm  ,keyifli hatıralar yaşadığım ,bol bol çarşı pazar gezdiğim ve alış veriş yaptığım :) tatilimde Muğla dan sonraki adresimiz Marmaris ti.
Marmaris te kapalıçarşı ya benzer çarşıyı gezerken, bazı esnafın turistleri ne kadar kazıkladıkları gördüm. Bu duruma da içten içe çok üzüldüm.Ama gece meydandaki su oyunlarını izlemek güzeldi.
Bide deniz kenarında muhteşem ezgiler ,dostlarımla hoş sohbet eşliğinde yediğim dondurmayı unutamayacağım galiba...



 Ve son durak İzmir den önce uğradığımız ve güneşin batışına doyamadığım BODRUM...
Bodrumu kelimelerle anlatmak zor.Ancak gezip gördüğümde pek aile tatil yeri değilde, sevgiliyle tatil yapma mekanı gibi geldi bana.Ancak görsellik ,mimari yapı , Halikarnas ve Bodrum kalesi mutlaka görülmesi gereken yerler arasında olmalı bence.
İşte bodrum da , barlar sokağın da , güneş rakı burcuna girmişken , Halikarnas kalesine ve denize  karşı  dostlarımın hoş sohbeti eşliğinde yudumladığım çay sefamdan bir kare...
Ve İZMİR....
Beni tanıyanlar bilir nasıl bir İzmir aşığı olduğumu...İzmir aklıma gelince kelimelerin nasıl anlamlarını kaybettiklerini fark ediyorum.Hayran olduğum ,her gittiğimde denize baktığımda içime huzur dolan Güzel Ülkemin güzel kenti İzmir.Bilmiyorum belki de rehberlerim bu kadar iyi olduğu için böyle güzel gözüküyor bu kent benim gözüme .Neresini hangi muhteşemliğini anlatacağımı bilemiyorum bu şehrin.Ama hala bu güzel   kenti görmediyseniz bence mutlaka gitmelisiz...
Oğlumun bu tatilden ne kadar mutlu olduğunu görebileceğiniz son pozla bu yazımı noktalıyorum .
ESEN KALIN......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder