20 Ekim 2013 Pazar

mim mim mim

Merhaba arkadaşlar;
Kendi çapında meşur olmuş mim etkinliği diye söze başlamış taze bloggerlerden Sezin Bahçeli arkadaşım.Evet benimde sabırsızlıkla beklediğim ancak zamanlaması bana pek uymayan bir mim etkinliği idi.Sezen e bu kadar ince düşündüğü için tekrar teşekkür edip geç kalmış mim sorularımı cevaplamaya başlamak istiyorum.
1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.)
- Ayazı ,kızı ,kışı meşur Canım Ülkemin Başkenti Ankara da yaşıyan ben ; 86 doğumlu, bir çocuk annesi ve kreş öğretmeniyim.(ancak çalışmıyorum).Bu arada doğduğumdan beni bana Zeynep derler :)
2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 
-Çevremdeki insanlar genelde bana sorarlar;bunu nereden aldın , yüzüme sence hangi kremi kullanayım , şu bununla yakışmışımı , çocuğuma nasıl yemek yedireyim..... diye. Bende elimden geldiği kadar cevap veririm .Sonra dedim bari blog yazayım tanımadığım insanlara da faydalı olurum belki diye düşündüm.Böylece acele bir kararla blog yazmaya başladım.
 3- Blog içeriğin nedir ? 
-Önceden makyaj ,kozmetik,kişisel bakım hakkında yazıyordum.Yeni bir blog açmak istemediğim için blogumun içeriğini genişleterek Annelik , Hamilelik , Çocuk bakımı , Geziler , Makyaj malzemeleri ve Son trendler hakkında yazmaya başladım.
 4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?
-Ben blog okumayı genel olarak seviyorum .Takip ettiğim çok blog var . Ama bana bir şeyler öğreten bloglar daha da ilgimi çekiyor.
 5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?
-Eskiden olsa bu soruya büyük bir şevkle cevap verirdim ama evli , çocuklu ve sorumlulukları olan bir kadınsanız maalesef kitap okumaya pek vaktiniz kalmıyor.Ama en son Alaca Karanlık serisini okumuştum.
6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun?
-Ben pek takip etmem modayı, insan kendine yakışanı giyinmeli bence . Yani sırf mini etek moda diye kısa bacaklı bir kadının,mini etek giyime çabası bana çok saçma geliyor.
7-Peki ya kozmetik deyince ? 
-Kozmetik çok farkı bir alem :) Sadece bayanları ayırmak istemiyorum bence tüm insanların kozmetik malzemeleri kullandıkları aşikar.Kendine uygun ürünü bulmak şart ama :)
8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
- Genelde her müziği severim ben . Türkçe rak ve hafif pop müzik vazgeçilmezimdir.
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 
-Öğrendiğim ve tecrübe ettiğim her bilgiyi paylaşmak hedeflerim arasında...
10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 
-Araştırmacı olmak bence .Mesela ben her gittiğim yeri ,her duyduğum şeyi , her tecrübemi nasıl blogumda anlatırım diye düşünüyorum.
11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ?
-Galiba bilgi hırsızlığı . Kendinin olmayan bir fikri kendininmiş gibi insanlara aktarmak.Bide insanları kandırmak sanırım. ( her konuda.... )
12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ?
-Ben blogum sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım . Yani resmen tanışmadık ama yazışarak tanıştığım çok arkadaşım var.Daha çok arkadaşa hayır demem :)
13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
 Ankaralı bloggerlarla tanışmak .... çok güzel bir etkinlik olur.Yani can atarım her halde böyle bir buluşmaya....
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
-Olumlu özellik olarak ; anaç bir yapıya sahibim . İyi bir dinleyici ve misafir perverimdir.
Olumsuz özellik olarak ise ; haksızlığa tahammülüm yoktur (karşımdaki kim olursa olsun). Biraz fazla düzenli ve ince düşünen birisiyim sanırım.
  Sizleri bilmem ama  ilkokul ve ortaokul yıllarımda anket yapardık arkadaşlarımızla ; böyle ajandalara sorular yazıp aynı soruları arkadaşlarımıza cevaplandırırdık . Biraz o yıllara döndüm sanırım .Çok eğlenceli ve keyifli bir mim oldu. Teşekkürler Sezen beni o yıllara götürdüğün için........



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder