14 Temmuz 2014 Pazartesi

BEBEK ALT DEĞİŞTİRME VE BAKIMI.

Bebeklerde alt değiştirme çok dikkat isteyen ,üst seviyede hijyenik olması gereken bir husustur.Ancak bazen görüyorum ki hiç dikkat edilmeden gelişi güzel yapıyorlar anneler... Şimdi tek tek nasıl yapılmalı bebeklerde alt değiştirme anlatalım.
Bebeğinizin altını değiştirmeye başlamadan önce ellerinizin temiz olmasına özen gösterin .Daha sonra bebeğinizin altını değiştireceğiniz yerin üzerine çok amaçlı bebek bakım örtüsünü serin. Bazı anneler bu konuya pek önem vermiyor .Ama son derece ciddi bir konu bu. Bakım örtüsü sayesinde ,bebeğinizin altını değiştirirken, değiştirdiğiniz yele arasına bir set çekmiş olacaksınız. Bebeğinize gelebilecek veya bulaşabilecek mikroplardan korumuş olursunuz.Özellikle hastanelerde ,park ve bahçelerde oldukça kullanışlı. Çok amaçlı bebek bakım örtüleri kolay paket ve kullanım şekilleriyle bebeğinizin altını değiştirirken elinizin altında olması gereken ilk ürün.Ben bebek bakım örtülerinin içinde en çok molfix i beğeniyorum ve kullanıyorum.

En önemli konu bebek bezi .Seçtiğiniz bez bebeğinizle tam uyum içinde olmalı.Onu sıkmadan ,rahatsız etmeden istediğiniz performansı verebilmeli.Yaşadığım olumsuzluklardan bahsetmeyeceğim şimdi. Belki başka bir postta kıyaslarım bebek bezlerini.Anlayabileceğiniz üzere bir çok bebek bezini denedim.Ancak içlerinden en çok HUGGIES bebek bezini beğendim .Oğluma da kızıma da kullandım .Tüm beklentilerimi karşıladı.Kız ve erkek bebekler içinde ayrı olması bi o kadar rahatlık sağladı bana.Tatilde de HUGGIES in mayo bebek bezleri çok kullanışlı. Özellikle havuzda. Ama maalesef ki sadece 5 numaraya kadar var .Oğluma küçük geliyordu. Bu yüzden şu an MOLFİX bebek bezini kullanıyorum.MOLFİX dende bi o kadar memnumum.Bu bebek bezlerini gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.



Islak mendil veya ıslak havlu konusuna gelince; En çok dikkat etmeniz gereken konu belki de bu.Çünkü her ıslak mendil bebeğinize uymayabilir . Bir çok marka denedim tahmin edebileceğiniz üzere .Ama en memnun kaldıklarım yine HUGGIES oldu. Her defasında tek tek çıkması ,bebeğimin poposundaki kalıntıları tam manasında temizlemesi açısından bence 1 numara .Alış veriş yaptığım markette eğer huggıes kalmadıysa UNİ BABY ıslak mendillerini tercih ediyorum . İkiside başarılı bence.
Annelerin bir korkulu rüyasıda pişik. Pişik olmadan önlemini almalısınız.NIVEA pişik önleyici kremi tavsiye edebilirim . Ama her şeye ramen pişik olduysa SUDOCREM i tavsiye ediyorum.Çinko oranı yüksek olan sudocrem pişiklere , kızarıklıklara birebir.Hametan ve trosyd kremleri aynı oranda karıştırarak da pişiklerden kurtulabilirsiniz.Ama yine de pişik konusunu ve ne kullanacağınızı doktorunuza danışın.
Bebeğinizin altını değiştirirken mümkün oldukça titiz davranın . Çünkü en çok hastalık alt değiştirirken bulaşabiliyor. Bebeğiniz sizin kıymetliniz  benim tecrübelerime de kulak verin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder