15 Temmuz 2014 Salı

MİSAFİRLERİNİZ SİZİN İÇİN NE KADAR KIYMETLİ

Geçenlerde okuduğum bir yazı beni çok etkiledi. İlgi alanlarımın değişmesine bir sebep de budur. Yazının özetinde diyor ki; misafirleriniz sizin için ne kadar kıymetli....
Hepimiz için çok kıymetli değil mi? Misafire hürmet dinimizde de var, kültürümüzde de geleneklerimizde de. Misafir için evimizi temizleriz, en lezzetli yemekleri yaparız , güzel sofralar ,sunumlar hazırlarız.
 Güzel sofralar deyince , misafirlerimiz için özel tabak ,kaşık çatal taa çeyizimizde hazır bulunur.Onlar özeldir. Sadece kıymetli misafirlerimize kullanırız.Dolap köşelerinde bekletir, misafire koymadan önce tozu gitsin diye yıkar öyle kullanırız.
Bende böyleydim . Taki o bahsettiğim yazıyı okuya kadar.Durup bi düşündüm. Hayatımda en kıymetli misafirim kim olabilir diye.
Aynı evi bırak hayatımı paylaştığım ,dert ortağım, hayat arkadaşım eşim en kıymetli misafirim benim. Hayatıma misafir....
İkinci sırada ise çocuklarım var. Yüce yaradanın lütufları biricik yavrularım hayatıma misafir.Bu gün yanımdalar yarın kendi yuvaların başında.
En kıymetli misafirlerim eşim ve çocuklarım. İşte tamda bu yüzden
evimi her gün misafir gelecekmiş gibi temizlerim ,en güzel yemekleri yapmaya gayret ederim . En güzel sofralar, sunumlar olsun, onların gönlünü hoş edeyim diye uğraşırım.Dolap köşelerinde beklemiyor artık tabaklarım.Hatta hiç tozunu alayım diye yakamaya fırsatımda kalmıyor. Her gün bir değişiğini kullanıyorum .Buda bu günkü iftar sofram. Çünkü evime her gün misafir gelebilir ama hayatıma misafir her gün gelmiyor....

Evime gelen her misafirim benim için çok değerli ama ailem kıymetlilerim.Umarım benim bu postum da sizin hayatınızda bir şeyler değiştir.
Misafirleriniz hayatınızda daim olsun inşallah :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder