16 Temmuz 2014 Çarşamba

ETKİNLİK VARR

  
 BAYAZ SIRIN BU ETKİNLİĞİNE BAYILDIM . BEN KATILDIM YENİ BLOGLAR ,ARKADAŞLIKLAR , FİKİRLER İÇİN SİZDE BUYRUN........
                                                                           Merhabalar!
Uzun zamandır okumaktan keyif alabileceğim,
''Aaa, ne güzel bir blogmuş yaa, daha önce nasıl keşfetmemişim?''
diye görünce heyecanlanacağım bloglar arayışı içindeydim.
Yeni yazmaya başlamış, takipçi sayısı henüz çok az ama çok keyifli bloglar olabilir.
Gözümüzden kaçan bloglar mutlaka vardır, değil mi?
Ben de benim gibi düşünen birileri vardır belki diye ''Blog Keşfi Etkinliği'' başlatmaya karar verdim.
İlla yeni bir blogger olmanız şart değil, sizi keşfetmemiş bloggerların sizi keşfetmesi için de etkinliğe katılabilirsiniz.

Bu etkinliğe katılmak için ne yapmak gerekiyor?

  • Öncelikle blogunuzun linkini ve hangi konular hakkında yazdığınızı bu yazının altına yorum olarak bırakmanız lazım ki, insanlar sizi tanısın, keşfetsin :)
  • Etkinlik duyurusunu blogunuzda ya da herhangi bir sosyal mecrada paylaşmanız.(Zorunlu değil, sadece daha çok bloggera ulaşmak ve  etkinliğin amacına ulaşmasını sağlayabilmek için )
  • İlla kendi blogunuzu yazmanız da şart değil. ''Bak şöyle bir blog var, çok keyifli..'' diye beğenerek izlediğiniz blogların da linklerini paylaşabilirsiniz.
Hepsi bu kadarcık işte :)
Umarım yepyeni blogger arkadaşlarımızla tanışır, kaynaşırız.
Kocaman Sevgiler Herkese!.. :)
  Sosyal Medyada Takip Et 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder