8 Ağustos 2013 Perşembe

bayrammmmm

Mutlu bayramlarrrrrr
Bayram değince farklı bir havaya giriyorum . Büyük bir telaş sarıyor herkesi. Temizlik yapılıyor dip bucak.
                                           sanki gelecek misafir koltuğun arkasına bakacak :)
 Tatlılar yapılır tepsi tepsi
                                             bu bayram gönlüm hazır tatlıdan yana oldu.
 Sarmalar sarılır tencere tencere
                                    öldüm sandım annemler de tam 3 kilo yaprak sardık.
Ve en önemlisi alışveriş tabi.....
                                              Mağaza mağaza gezdim .Onu  bunla kombinledim .
Sonunda tüm hazırlıklar bitti.Büyüklerimizin evlerine gidip gönüllerini aldık, hatırlarını sorduk .Hoş sohbetler ettik.Uzun zamandır görmediğim akrabaları , eşi, dostu gördük.Küçüklerimizin minik kalplerini kazandık.
 Şeker tadında bir bayrama başladık.

.Umarım sizlerde şeker gibi bir bayrama başlayıp, baklava kadar tatlı bitirirsiniz...



ESEN KALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder