23 Ağustos 2013 Cuma

küçük bayram alış verişi hakkındaki yorumlarım.

Merhaba dostlar
İlk önce çok yakın zamanda yapacağım çekilişin müjdesini vermek istedim sizlere. Deteyları yarın anlatmak üzere bu müjdeyi burada noktalıyorum.
Küçük bayram alış verişimde aldığım kullanıpta haklarında yorum sahibi olduğum ürünlerden bahsedeyim istedim.Hemen yorumlarıma başlıyorum.
İlk ürün olarak LOREAL setinden bahsetmek istiyorum . Setin içinde bir temizleme jeli birde gündüz bakım kremi var. Önceki yazılarımı okuduysanız eğer bilirsiniz ki çok memnun kaldığım bir yüz temizleme jelim var zaten yine lorealin..Bu ürünü rafa kaldırmak istemedim her nedense .Onun için duşta kullanmaya karar verdim .Ürünün arka etiketide aynen şunlar yazıyor;
Normal ve karma ciltler için hazırlanmıştır.Makyaj izlerini ve kiri temizler,cildin güzelleşmesini sağlar.Temizleyici aktifler ile zenginleştirimiş transparan yüz yıkama jeli gözenekleri temizler ve yoğun bir ferahlik sağlar.
 Gündüz kremini ise hergün uyguluyorum yüzüme . Zaten gündüz kremim bittiği için almıştım bu setide .
Vaat ettiği herşey mevcut bu üründe gerçekten başarılı buldum .Cildimde bariz değişiklerin olduğunu fark ettim.Fakat nemlendiricinin Ankaranın kuru havasından mı bilmem ama bazen yüzümden uçup gittiğini hissediyorum.Tekrar gittiğimde aynı fiyata bulursam tekrar alacağım bi üründün kendileri .Bu arada ikili seti süper fırsat adında 9.90 TLye almıştım.
Sanırım flormarın rujundan uzun uzadıya bahsetmeme gerek yok . Kendileri yaz aylarının favori listesini başlarında yer almakta.Ayrıca neon makyaj postamda bahsetmiştim.
Yine aldığım ağda makineside çok işime yaradı. Bence her bayanın evinde bulunmalı.
ESEN KALIN .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder