29 Ağustos 2013 Perşembe

kırık şemsiyenin ağustos ayı çekilişi varrrr

Ağustos Ayı Çekilişi

Şimdi diyeceksiniz buda nerden çıktı ama ağustos ayında düzenleyeceğim çekilişimi şimdiden yayınlamayı planladım çünkü iş gereği seyahatlerim sanırım çok olacak yeni gelecek ayda ve bende şimdiden sizleri haberdar etmek istedim.
Bundan sonra her ay düzenli bir şekilde çekiliş yapmayı planlıyorum tabi sürpriz çekilişlerde yapabilirim. Aklıma düşüyor kendime aldığım herhagi bir şeyi sizlerle de paylaşıp sizinde denemenizi istiyorum.
Hali hazırda bulunan çekilişlerim zaten 1 ağustosta sonlanacak.Hazır 4 günlük zaman varken yeni gelen arkadaşlar Buradan ve Buradan diğer 2 çekilişede katılabilirler. Bu çekilişimin süresi aylık olacak. Bugünden itibaren kayda başlayacağım yeni çekilişimin. Gelelim hediyelere. Gerek kendi yaptığım kolyeler gerekse minik güzel hediyelerimle beraber çekilişi kazanan arkadaşım için umarım süslü bir çekiliş olur  :)
Biraz kalabalık bir hediye paketi oldu. Bizzat kendim deneyip memnun kaldığım ürünlerden sizlere de seçtim :)
Peki şartlar neler. Her zamanki gibi kolay şartlar öyle sizi zorlayacak şartlar koymak istemiyorum zaten :)
  • Blogumun mutlaka izleyicisi olmanız gerekir ve bir blogunuz varsa bunu duyurmanızı istiyorum :)
  • Kırık Şemsiye facebook sayfasını beğenmelisiniz :)  Buradan gidelim
  • Blogumu Bloglovin üzerindende mutlaka izlemeye almalısınız :)  Hadi Gidelim
Şartları tamamladığınızda mutlaka postumun altına yorumunuzu ve mail adresinizi bırakmanızı istiyorum. 
Çekilişim bugünden itibaren başlıyor ve 31 Ağustos tarihine kadar devam edecek.Ay sonuna kadar devam edecek olan çekilişe katılan arkadaşlara şimdiden teşekkürler  bol bol şans diliyorum :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder