24 Ağustos 2013 Cumartesi

1. ay çekilşi (oje çekilişi)

Merhaba dostlar
Blog yazmaya başlayalı nerdeyse 1 ay oldu. Bende 1.ayımız için ufak bir çekiliş yapmaya karar verdim.Siz izleyicilerimi de mutluluğuma ve heyecanıma ortak etmek istedim. Çekiliş şartlarını yerine getiren izleyicilerim arasından 3 kişiye 2 adet oje hediye edilecektir.
Öyle bir sürü katılım sartı istemeyeceğim .Sonuçta bu ilk ay çekilişim.
ÇEKİLİŞE KATILIM ŞARTLARI;
  • İlk şartım izleyicim olmanız.
  • Eğer bir blogunuz varsa bu çekilişi blogta duyurmanız (blogunuz yoksa bu şartı es geçin )
  • Facebookta duyurmanız. 
Çekilişe katılım şartlarım bu kadar. Katılmanız halinde bunu yorumlar kısmında adınız, soyadınız paylaştığınız linkleri ve aktif mail adresinizle birlikte belirtmelisiniz.Ortalama 1 hafta sürecek olan çekiliş için hemen paylaşmaya başlayabilirsiniz.
Çekiliş hediyelerimden bahsedeyim.Yazın modasına uygun iki tane oje olacak.Neon renklerde ve küçüklüğümden beri vaz geçemediğim sedefli pembe ve beyaz.Flormar ın ojelerini ben beğeniyorum bunun için sizlere hediyelerimide flormardan seçtim.
NOT:Çekilişin son katılım tarihi 31.08.2013 tarihidir.01.09.2013 tarihinde kazananları açıklayacağım. Çekilişe herkes bir kere katılabilecektir.Şartlara uyulmadığı taktirde çekilişe katılamazsınız.Şu andan itibaren paylaşmaya başlıyabilirsiniz.
HERKESE BOL ŞANS
ESEN KALIN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder