6 Ağustos 2013 Salı

saçlarım için



Merhaba Arkadaşlar,
     Sizlere yine saçlarım için kullandığım, çok beğendiğim ve güvenerek tavsiye edeceğim bir üründen bahsedeceğim...
     Saçların yapısını bahsetmiştim daha önce ama yine anlatayım istiyorum. Benim saçlarım kıvırcık yani olabilecek en kıvırcıklardan :) Aynı zamanda çok yıpranmış ve ince telli. Doğal olarak şekil vermek epey güç .(Bu konu için saatlerimi harcıyorum diyebilirim) Ama eskiden böyleydi. Artık çok rahat ve kolay şekil verebiliyorum.

 Pantene yoğun nemlendirici saç bakım köpüğünü banyodan çıktıktan sonra veya kuru saça bile kullanılabiliyorum. Saçlarıma uyguladıktan sonra bir kaç dakika içinde bukleler belirginleşiyor ve saçlarım bambaşka bir havaya bürünüyor. Saçlarım kabarıp elektriklenmiyor, ağırlaşmıyor ve inanılmaz nemli bir hal alıyor.
     Daha önce kullandığım köpükler saçlarımı kırıyor, yağlandırıyor ve yıkadıktan sonra bile cansız kalmasına sebep oluyorlardı. Üstelik hiç nemli ve doğal durmuyorlardı. Ama bu köpük sayesinde bu sorunların hepsini aştım. Kullanmaya başladıktan sonra fark ettim ki bu ürün yılın en iyi ürünü seçilmiş. Bence hak ediyor da.

    Eğer sizinde cansız, kıvırcık, kırılgan ve nemsiz saçlarınız varsa tüm samimiyetimle tavsiye ederim. Bence deneyin…
 ESEN KALIN...